Kampania „Ciepło z klasą” powstała by promować sprzedaż urządzeń grzewczych Galmet: ultranowoczesnych kolektorów słonecznych, pomp ciepła, zbiorników i kotłów c.o.. Obecność w ogólnopolskich mediach pozwoliła ogromnej liczbie osób poznać firmę Galmet, jej innowacyjne produkty, a także mądre działania reklamowe, prowadzone w ramach kampanii. Udało nam się utrwalić i rozwinąć pozytywny wizerunek naszej firmy i naszych urządzeń. To działania, które z pewnością wpłyną na decyzje zakupowe klientów.
Statystyki kampanii są bardzo wysokie: ze strony kampanii www.cieplozklasa.pl po trzech tygodniach kampanii codziennie korzysta średnio 10000 unikalnych użytkowników, głosujących na szkoły i dodających swoje własne zgłoszenia konkursowe. A co najważniejsze - codziennie obcujących z marką Galmet.
Szkoły również zaangażowały się w działania kampanijne. Obecnie liderem rankingu jest Zespół Szkół Budowlano-Drzewnych z Żywca, z wynikiem 7110 głosów. Na drugim miejscu Szkoła nr 2 z Głubczyc, której uczniowie zdobyli 5112 głosów. Podium zamyka Społeczna Szkoła Podstawowa we Wszemborzu z wynikiem 2125 głosów.
Głosowanie na szkoły potrwa do 20 czerwca. Jeszcze sporo może się wydarzyć - do kampanii „Ciepło z klasą" codziennie dołączają nowe szkoły z całej Polski.