Galmet startuje z szeroko zakrojoną, ogólnopolską kampanią wizerunkowo-sprzedażową, promującą markę i jej produkty, której istotnym elementem jest wyjątkowa nagroda główna - trzy pełne Hybrydowe Systemy Grzewcze, złożone z produktów marki Galmet, które zostaną przekazane trzem zwycięskim szkołom. Dodatkowo, uczestnicy dodający nowe zgłoszenia, co tydzień wygrywają atrakcyjne nagrody. Kampania rusza już w kwietniu i potrwa aż do 30 czerwca, czyli do zakończenia roku szkolnego.
Oto, co o kampanii mówi sam prezes Galmetu, Robert Galara:
„Jako lider w branży wyznaczamy nowy, odważny sposób komunikacji. Nikt wcześniej nie miał odwagi się tego podjąć. Działamy jak największe, światowe marki, budując niezwykłą kampanię „Ciepło z klasą”. Poprzez swoje działania Galmet nie tylko buduje swoją rozpoznawalność, pokazując, że Polacy potrafią budować wspaniałe produkty, ale także wzmacnia wizerunek całej branży grzewczej w Polsce. Z tego co wiem, dotychczas żadna firma z branży grzewczej nie reklamowała się na taką skalę i nie była tak bardzo zaangażowana społecznie. Tym co najważniejsze i najpiękniejsze w tej kampanii, jest fakt, że przedsięwzięcie to przyczyni się także do pomocy tysiącom uczniów i nauczycieli w całej Polsce. To z pewnością dobrze wydane pieniądze”.