W 2016 roku Galmet zdążył już wprowadzić swoją nową filozofię, popartą m.in. nowym logotypem, a także zmienionym sposobem znakowania produktów. Uruchomiony został fanpage „Galmet - lubimy rzeczy mądre” w serwisie Facebook oraz kanał w serwisie YouTube o nazwie "Galmet. Lubimy rzeczy mądre”, na którym obejrzeć można nowoczesne spoty reklamowe. W zupełnie nowej formie ukazuje się również magazyn „Ekspert Ogrzewnictwa”, który doskonale oddaje charakter wszystkich zmian.
W tym roku również znacznie rozszerzone zostały możliwości programu partnerskiego dla instalatorów „Zapunktuj z Galmetem”, którego poprzednia edycja pobiła rekord pod względem liczby uczestników, przekazanych im nagród i zamontowanych urządzeń Galmet. Nowa edycja daje naszym partnerom dużo więcej korzyści - kluczową zmianą, jest możliwość odbioru nie tylko nagród za zarejestrowane produkty, ale również gotówki za montaż niemal wszystkich urządzeń z naszej oferty.
Galmet otworzył także pierwszy w Polsce salon ekspozycyjny producenta, który jako jedyny w branży, w sposób tak nowoczesny prezentuje wszystkie urządzenia i grupy produktowe.
Teraz przyszedł czas na nową stronę internetową, która uruchomiona zostanie na początku kwietnia. Jako jedyna na rynku, w prosty i użyteczny sposób zaprezentuje klientom pełną ofertę wszystkich grup produktowych: pomp ciepła, kolektorów słonecznych, kotłów c.o. oraz zbiorników, a zwłaszcza niezawodnych i oszczędnych hybrydowych systemów grzewczych. To strona, która w zdecydowany sposób ukaże siłę i możliwości marki Galmet, wyrażone w słowach: jeden producent - jeden serwis - jedna gwarancja - jedno Krajowe Centrum Doradztwa Techniki Grzewczej.
Ciągłe doskonalenie produktów i jakości obsługi poprzez zaangażowanie w pomoc naszym klientom - to priorytet marki Galmet. Marki, która skupia się tylko i wyłącznie na tworzeniu rzeczy mądrych - zarówno na poziomie produktu, jak i relacji z klientem.