W takich portalach jak onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl i całej sieci reklamowej Agory, a także sieci Google już na początku kwietnia wystartuje kampania informacyjno-wizerunkowa, której zadaniem będzie zwrócenie uwagi konsumentów na polską markę Galmet i największego producenta wszystkich grup produktowych techniki grzewczej. Marki, która doskonale radzi sobie zarówno na rynku polskim, jak i europejskim.
Rok 2015 zakończył się osiągnięciem przez Galmet wszystkich zaplanowanych celów. To również rok, w którym w firmie opracowana została nowa filozofia oraz nowe, strategiczne plany marketingowe na najbliższe lata. Wszystko to rozpoczyna się od hasła „tworzymy rzeczy mądre”, które uzasadnia nowo przyjęty kierunek zmian.
Kampania, która właśnie startuje, ma za zadanie pokazać, że Galmet ciągle jest wiodącym producentem, liderem branży, który już w II kwartale tego roku zaprezentuje mądre rozwiązania, których dotychczas nie było na rynku.