Liczby „Ciepła z klasą” mówią same za siebie.
Zainteresowanie ogólnopolską Kampanią „Ciepło z klasą” Galmet przerosło najśmielsze oczekiwania organizatorów. To pierwszy taki, dedykowany placówkom edukacyjnym, projekt polskiego producenta, który uzyskał tak duży rozgłos w sieci.
Profesjonalnie przeprowadzona akcja promocyjna zdobyła dla Kampanii aż 105 szkół i 29.722 uczestników z całej Polski. Na stronie www.cieplozklasa.pl szkoły zgłaszano aż 1.019 razy. Na szkołę, która jak na razie zajmuje pierwsze miejsce w rankingu, oddano 9.390 z 24 500 zebranych w całej Kampanii głosów.
Reklama akcji pojawiła się na jednym z największych polskich portali internetowych, www.onet.pl, gdzie odnotowała aż 4 miliony wyświetleń. Ponadto zamieszczona została na witrynach: www.wirtualnemedia.pl, www.budujemydom.pl, www.ogrzewanie.info.pl, www.wom.edu.pl, www.onninen.pl.
Wiadomość o Kampanii pojawiła się również na portalach konkursowych, m.in. www.e-konkursy.info, www.aktualnekonkursy.pl, www.konkursy-internetowe.eu oraz na stronach www zgłoszonych szkół.
Dużą aktywność odnotowano dla postów kampanijnych oraz dodatkowych akcji konkursowych organizowanych na profilu Galmet na Facebooku.