Świat marki Galmet
Najpopularniejszy polski prezenter pogody, popularyzator nowoczesnych technologii opowiada dlaczego wybiera urządzenia wykorzystujące odnawialne źródła energii i planach na … nową książkę.
W cyklu „Ludzie i pasje” prezentujemy najciekawsze osobowości branży grzewczej. Ludzi, którzy obok pracy zawodowej mają jeszcze to „coś” – pasję, która dla wielu może być niezrozumiała, egzotyczna lub nawet tajemnicza. Pasja to więcej niż hobby…
Trwa dobra passa wspieranego przez Galmet klubu siatkarskiego ZAKSA z bliskiego Głubczycom Kędzierzyna-Koźla. W trwającym sezonie rozgrywek siatkarze mają na swoim koncie tylko dwie porażki. W 15 rozegranych meczach ZAKSA wygrała 42 sety oddając tylko 11, jest to najlepszy wynik w lidze. Jest zdecydowanym liderem Plusligi. Dla Galmet to duży zaszczyt, że firma wspiera jeden z najbardziej zasłużonych klubów w historii polskiej siatkówki.
To już trzeci tydzień dogrywki ogólnopolskiej kampanii „Ciepło z Klasą” organizowanej przez lidera branży grzewczej Galmet. Akcja obejmuje swoim zasięgiem ponad 5 000 000 uczniów w całym kraju uczęszczających do ponad 35 000 szkół. Trwa zacięta rywalizacja a każda z tych szkół ma szansę na wygraną.
1 września w tym roku był podwójnie uroczystym dniem dla trzech szkół. Uczniowie w całej Polsce rozpoczęli dzisiaj nowy rok szkolny a szkoły z Żywca, Łosic i Głubczyc odebrały vouchery, na łączną kwotę ponad 230 000 złotych, na Hybrydowe Systemy Grzewcze. Te ekologiczne systemy grzewcze stanowią nagrody w ogólnopolskiej kampanii "Ciepło z klasą".
Kampania społeczna "Ciepło z klasą" pomogła tysiącom uczniów w całej Polsce. Ten film to podsumowanie 3 miesięcy zmagań.
Galmet kolejny raz wysoko postawił poprzeczkę i wyznaczył trend – uruchomił Krajowe Centrum Doradztwa Techniki Grzewczej. Jego trzonem jest zespół doradców, który dysponuje odpowiednią wiedzą techniczną jak i doświadczeniem. Do dyspozycji inwestora, użytkownika i instalatora są fachowcy przygotowani, by udzielić porady i pomocy podczas planowania i realizacji budowy lub remontu. Sprawdź dlaczego warto skorzystać z pomocy doradców Galmet.
Ze względu na duże zaangażowanie uczniów, rodziców i nauczycieli postanowiliśmy wynagrodzić kolejne szkoły i zorganizować WIELKĄ DOGRYWKĘ.
Przyznamy kolejne nagrody. Wartość nagród w dogrywce to 30 000 złotych.
Znamy już Laureatów kampanii „Ciepło z klasą” Galmet!
I miejsce – Zespół Szkół Budowlano-Drzewnych w Żywcu
II miejsce – Zespół Szkół nr 1 w Łosicach
III miejsce – Gimnazjum nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Głubczycach
Nagrody wręczymy Laureatom 1 września!
Gratulujemy Zwycięzcom i dziękujemy wszystkim za udział w kampanii!
Liczby „Ciepła z klasą” mówią same za siebie.
Zainteresowanie ogólnopolską Kampanią „Ciepło z klasą” Galmet przerosło najśmielsze oczekiwania organizatorów. To pierwszy taki, dedykowany placówkom edukacyjnym, projekt polskiego producenta, który uzyskał tak duży rozgłos w sieci.
Od teraz samorządy, miasta i gminy mogą ubiegać się o prestiżowy tytuł Ambasadora Kampanii i w ten sposób wyrazić swoje oficjalne wsparcie dla inicjatywy firmy Galmet. Taka możliwość to duża szansa dla samorządów na promocję regionu i aktywizację społeczności lokalnej.
W głosowaniu mogą uczestniczyć nie tylko szkoły. Galmet wspiera także domy dziecka i specjalistyczne placówki wychowawcze, umożliwiając im udział w konkursie i walkę o nagrody Kampanii.
Ponad 6,5 miliona odsłon w największych polskich portalach: onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl. Informacja o kampanii i wyjątkowych produktach Galmet obiega całą Polskę
Skuteczność kampanii to zasługa odpowiednio przygotowanej strony konkursowej, która nie tylko informuje o kampanii, ale również wspiera sprzedaż urządzeń Galmet.
„Jako lider branży wyrobów grzewczych wyznaczamy nowy, odważny sposób komunikacji. Nikt wcześniej nie miał odwagi się tego podjąć”
Kampania „Ciepło z klasą” to projekt, który ma dwa cele: po pierwsze dotrzeć z informacją o kampanii do naszych rodaków i pokazać im, że "Polak potrafi”. Po drugie…
Instalatorze, hurtowniku, projektancie - od dziś nie musisz się reklamować i wydawać na to pieniędzy. To Galmet zadba o to, aby Twój klient przyszedł właśnie do Ciebie.
Galmet w największych polskich portalach internetowych. Prezentujemy naszą markę, aby dotrzeć do jak największej liczby klientów.
Od początku istnienia Galmet ogromny nacisk kładziemy na tworzenie wyjątkowych produktów. Teraz chcemy przybliżyć wszystkim również wyjątkowy świat naszej marki. Pełen wartości, wśród których dominuje komfort i duma końcowego użytkownika, wynikająca z wykorzystywania naszych urządzeń.
Od ponad 33 lat wytwarzane przez nas urządzenia zapewniają ciepło w domach Polaków. Przez ten czas zmieniliśmy się bardzo, ale jedno pozostało niezmienne, nasze motto, dzięki któremu tak wysoko cenią Państwo markę Galmet:
"Jeden producent wszystkich urządzeń - jeden serwis - jedna gwarancja - jedno krajowe centrum doradztwa techniki grzewczej".
Hydrauliczne wspomaganie, zwiększony skok zawieszenia, pięciobiegowa sekwencyjna skrzynia biegów i prawie 200 KM mocy to w skrócie możliwości nowego Peugeot 208 R2 prowadzonego przez Arkadiusza Lechoszesta
„Piękno”, „Mądrość” i „Bezpieczeństwo” to nie tylko nazwy nowych filmów promocyjnych Galmet w portalu YouTube. To również określenia-symbole, w których zdefiniowana jest wartość mądrych produktów producenta.